FORETAKSINFORMASJON
- Organisasjonsnummer 922 699 240
- ARNEBERG HEST OG RYTTER AS
Kontaktdetaljer:
- Postboks 116, 4818 FÆRVIK
- post@arnebergs.no
- Telefon: +47 46 41 32 72 (Kathrine) / +47 98 00 31 21 (Liv)
Arnebergs Hest & Rytter AS selger utstyr til hest og rytter, samt produkter og för til hest.
PRODUKTINFORMASJON OG PRIS
Du må være 18 år og bosatt i Norge for å handle varer av oss.
Produktinformasjon
Se informasjon om hvert enkelt produkt inne i butikken. Ta kontakt om du har spørsmål, så kan vi sende mer utfyllende informasjon.
Priser
Alle priser er i norske kroner og vises både inklusive og eksklusive merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle
kostnader forbundet med kjøpet som avgifter, gebyr og leveringskostnader.
Forbehold
Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!
Rabattkoder
Rabatter har begrenset varighet og må benyttes innen 7 dager fra den er mottatt og evt. innen fristen dersom annen informasjon er oppgitt. Det er ikke lov å slå sammen rabattkoder og vi tar forbehold om feil.
Tilbud/Kampanjer
Kampanjen/Salget gjelder så lenge varelageret holder. Tar forbehold om feil i annonsen.
Salgsvare har ingen bytte eller returrett.
SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER
Ekspedering av ordre
Vi er daglig inne i nettbutikken og behandler ordrer.
Leveranse
Vanligvis vil varene sendes fra oss 1-3 virkedager etter at ordren er mottatt. Dersom det er tomt for en vare tar vi kontakt med deg for informasjon om leveringstid eller alternative produkter.
Frakt
Varer under 10 kg sendes fraktfritt. For frakt over 10 kg gjelder Postens satser.
Betaling
Vi benytter Klarna til betaling. Har du spørsmål til betalingen kan du kontakte klarna på https://klarna.com/no/support
Kortinformasjon
Når du handler hos Arnebergs Hest & Rytter blir betalingen behandlet av Klarna som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og Mastercard/
Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.
RUTINER FOR RETUR AV VARER
Avbestilling
Dersom du ønsker å avbestille varene kan du kontakte oss på post@arnebergs.no. Hvis vi ikke har rukket å sende ut din ordre vil vi refundere din betaling.
Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Arnebergs Hest & Rytter skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Arnebergs Hest & Rytter vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre.
Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).
Angrefrist
Vi følger angrerettloven og du kan bruke angrerettskjemaet dersom du velger å returnere en vare. Ved bruk av angreretten betaler kunden portoen. Du har 14 dagers angrefrist fra du har mottatt pakken.
Angrerett
I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettskjema (som lå vedlagt i forsendelsen), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Se utfyllende informasjon på angrerettskjemaet .
Varighet
Hvis relevant, skal det opplyses om avtalens varighet og eventuelt minste bindingstid. For avtaler som er uten tidsbegrensning eller forlenges automatisk, skal det opplyses om vilkårene for å si opp avtalen.